goede brave borst.......bluhhhhhhh

  • Henkie

    Gisteren weer even op het terrasje gezeten in PP en voor de zoveelste keer schijtziek van die rugzakkers. Een beetje de pinda's die ze krijgen bij hun watertje aan de zwerfkinderen geven. De “held” spelen van iemand anders zijn duiten.

    Buiten dat moet je die kinderen zowiezo gewoon wegtetsen, want ze zijn allemaal van die verdomd brutale familie die een beetje heel de river-side terroriseert. Zelfs de toiletten hebben ze gewoon in beslag genomen.

    Sorry maar moet dit gewoon even kwijt, en aangezien toch niemand dit prikbord leest.

    Trouwens Naklua; ben jij hier de modderator ????????????

  • Kees

    Deze kinderen zijn precies de verkeerde groep om iets aan te geven. Ze bedelen uitsluitend bij toeristen en halen alles uit de kast om aan geld te komen. Terwijl ze geld zat hebben omdat het een goedlopende business is. Ook gaat er nog wel eens een met een tas of telefoon vandoor.

    Als niemand iets zou geven zou er geen probleem zijn… Helaas zal dat wel nooit lukken…

  • ronny

    Ditzelfde probleem is overal op de hele wereld. Wij geven nooit wat voordat ze er iets voor doen. Zielig lopen doen zonder benen en zo daar trappen wij niet in. Klinkt heel grof, maar ik heb op de diverse reizen mensen gezien die op een doorsnee kermis in het westen binnen een jaar binnen zouden zijn en zich dan waarschijnlijk ook nog eens kunnen laten opereren om alles weer op een normale manier in elkaar te laten zetten. Door deze gasten geld te geven teken je eigenlijk het vonnis voor honderden andere kinderen. In BKK heb ik eens met mijn ouders en mijn vrouw op een terras gezeten toen er van die Cambodjaanse kindjes kwamen aanschuiven met van die lamme benen. Heel zielig allemaal daar kan niemand omheen, maar die eikels die aan de overkant van de straat alles in de gaten houden wie geeft en wie niet. Degene die geeft is meteen het haasje want dan wordt het blik pas goed open getrokken. In Saigon zagen we een vent van pakweg 30-40 jaar die op een skateboard door de straat zichzelf voortsleepte. Zijn voeten kon hij, op zijn buik liggend, plat voor zijn hoofd neerzetten. Ik kan me niet voorstellen dat je zo geboren wordt, want welke moeder kan in de eerste plaats zoiets baren en in de tweede plaats zoiets laat je toch niet leven (sorry dat ik zoiets gebruik ipv mens, want degenen die hier geld aan verdienen zijn geen mensen). In PP is het hetzelfde liedje, maar dit gebeurd ook dichter bij huis. Brussel kamt al een aantal jaar met een overvloed aan gehandicapte Roemenen die in Roemenie (waar anders) geronseld worden om in het rijke westen die sukkels geld af te troggelen. Nee wij geven geen enkele dong, riel, bath, kip of euro.

    ronny