Ik ben op zoek naar Cambodjanen in Nederland, wie kan me verder helpen?
Marie/Nederlands Dagblad: verheij@nd.nl
Goeiedag iedereen op dit forum!!
Ik ben ook opzoek naar Cambodjanen in Nederland. Ik organiseer namelijk een studiereis naar Cambodja dit jaar en ik ben verantwoordelijk voor het voortraject hiervan. Mij leek het persoonlijk een hele leuke toevoeging als onze deelnemers kennis te laten maken met mensen uit dit land.
Ik organiseer deze reis samen met mijn comissieleden voor de studentenvereniging SOL (www.soleiden.nl). SOL is een vereniging die zich bezig houdt met de
verbreding van kennis en vaardigheden op het gebied van ontwikkelingssamenwerking.
Persoonlijk kom ik ook uit Breda, maar ik vraag mij af hoe ik dan ik contact met die groep in de haagse beemden zou kunnen komen?
Heeft iemand emailadressen of telefoonnummers voor me?
Groetjes,
Kim van Kastel
Kimmie_castle@hotmail.com
0625436109
Hallo allemaal,
Momenteel verblijft mijn cambodjaanse vriendin bij mij in Nederland. Graag zou ik weten waar ik haar hier Engels en/of Nederlands kan laten leren. Het liefst online of in de nabijheid van Tilburg. Haar engelse taalkennis is beperkt en ben zodoende op zoek naar een manier dat ze vanuit haar moedertaal Khmer, Engels of Nederlands kan leren. Wanneer iemand informatie voor mij heeft, dan ontvang ik die graag. Ik heb al geprobeerd om contact te leggen met de Cambodjaanse Vereniging in Breda. Maar dat telefoonnummer schijnt niet juist te zijn. Wellicht heeft iemand het goede nummer voor mij. Alvast bedankt voor de informatie.
Vriendelijke groeten,
Marc & Sreyna
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?