Cambodjanen in Nederland?

  • Marie

    Ik ben op zoek naar Cambodjanen in Nederland, wie kan me verder helpen?

    Marie/Nederlands Dagblad: verheij@nd.nl

  • Erwin en Sinath

    Dag Rita,

    Heb je nog reactie gehad? Mijn vriendin is in Nederland en spreekt engels en khmer. Verder zijn proberen we in contact te komen met Cambodjanen in NL.

    Ken je Nl-se Cambodjanen?

    Alvast bedankt.

    Groetjes,

    Erwin en Sinath

  • Kim van Kastel

    Goeiedag iedereen op dit forum!!

    Ik ben ook opzoek naar Cambodjanen in Nederland. Ik organiseer namelijk een studiereis naar Cambodja dit jaar en ik ben verantwoordelijk voor het voortraject hiervan. Mij leek het persoonlijk een hele leuke toevoeging als onze deelnemers kennis te laten maken met mensen uit dit land.

    Ik organiseer deze reis samen met mijn comissieleden voor de studentenvereniging SOL (www.soleiden.nl). SOL is een vereniging die zich bezig houdt met de

    verbreding van kennis en vaardigheden op het gebied van ontwikkelingssamenwerking.

    Persoonlijk kom ik ook uit Breda, maar ik vraag mij af hoe ik dan ik contact met die groep in de haagse beemden zou kunnen komen?

    Heeft iemand emailadressen of telefoonnummers voor me?

    Groetjes,

    Kim van Kastel

    Kimmie_castle@hotmail.com

    0625436109

  • Marijke Wolken

    beste Cambodjanen in Nederland,

    ben op zoek naar een traditionele Cambodjaanse muziek en of dansgroep voor een kort optreden tijdens een dorpsdiner waarvan de opbrengst ten goede komt voor een school in Cambodja.

    wie helpt mij verder???

  • Marc

    Hallo allemaal,

    Momenteel verblijft mijn cambodjaanse vriendin bij mij in Nederland. Graag zou ik weten waar ik haar hier Engels en/of Nederlands kan laten leren. Het liefst online of in de nabijheid van Tilburg. Haar engelse taalkennis is beperkt en ben zodoende op zoek naar een manier dat ze vanuit haar moedertaal Khmer, Engels of Nederlands kan leren. Wanneer iemand informatie voor mij heeft, dan ontvang ik die graag. Ik heb al geprobeerd om contact te leggen met de Cambodjaanse Vereniging in Breda. Maar dat telefoonnummer schijnt niet juist te zijn. Wellicht heeft iemand het goede nummer voor mij. Alvast bedankt voor de informatie.

    Vriendelijke groeten,

    Marc & Sreyna

  • sey

    Hoi Marc en Sreyna,

    Wat zoeken jullie precies dan? Een EN-NL cursus of NL-NL cursus of Khmer-NL?

  • sey

    Hoi Kim,

    Ik weet niet of je nog geinteresseerd bent in je zoektocht van jan 2011? Heb deze website pas nu ontdekt…. Grtz Sey

  • Marc

    Hoi Sey,

    Bedankt voor je reactie. Mijn vriendin Sreyna is inmiddels weer terug naar Cambodja. We zochten een cursus Khmer - Engels.

    Als je nog een tip hebt, dan hoor ik dat graag.

    Vriendelijke groeten,

    Marc

  • Niels

    Hallo,

    Mijn vriendin Vicheka komt over drie weken in nederland wonen.

    Is er iets van een Cambodjaanse Vereniging of iets waar zij mensen van haar nationaliteit kan opzoeken, websites of ergens op facebook misschien?

    Vriendelijke groeten,

    Niels

  • Niels

    Hallo Sey,

    Heb jij misschien wat goede raad waar mijn vriendin mensen uit cambodja kan vinden in nederland, op bijeenkomsten maar ook op internet op facebook bijvoorbeeld??

    Vriendelijke groeten,

    Niels van Horssen