Vrijwilligerswerk weeshuis/school Cambodja

  • Carola Kaller

    Wil je vrijwilligers werk doen in Cambodja en daar niet voor betalen, zoals bij vele grotere

    organisaties??

    Je bent van harte welkom in het “Hopeful Children Center” (Provincie Takeo). Je zult

    door de kinderen met open armen ontvangen worden.

    “Hopeful Children Center” is een kleinschalige NGO stichting, die tot doel heeft kansarme Cambodjaanse (wees)kinderen een rooskleurige toekomst te geven.

    Voor meer informatie over de stichting:

    WWW.HOPCHICEN.ORG

    Nieuwsgierig, of wil je meer weten over wat je kunt doen om te helpen:

    Neem contact op met Carola Kaller, medeoprichter van de stichting, via

    Carolakaller@ziggo.nl

  • Maren van Rosmalen

    Hallo mvr. Kaller,

    Ik ben Maren van Rosmaklen, 21 jaar en ben voor 3 maanden door zuid-oost Azie aan het reizen. In Chang Mai, Thailand heb ik the Elephant Nature Park voor 2 weken als vrijwilliger gewerkt. Deze ervaring was onvergetelijk!

    Ik zou het heel erg leuke vinden om bij jullie voor een paar weken als vrijwilliger te werken en bij te dragen aan een betere toekomst voor deze kinderen. Momenteel verblijf ik in Honoi, Vietnam en mijn vlucht terug naar Nederland is 13 juli.

    Ik hoop dat ik op korte termijn bij jullie terecht kan.

    U kunt me mailen op: marenvanrosmalen@live.nl

    En bellen op mijn Vietnamese nummer: 01282672568

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,

    Maren van Rosmalen

  • Jos Kaan

    Hallo Carola,

    We zouden graag willen weten wat de mogelijkheden zijn om iets als vrijwilliger te doen voor weeskinderen.

    Wij, mijn vrouw en dochter van twee jaar, willen in november naar Cambodja gaan, een rondreis, maar ook wat kunnen betekenen voor de arme, hetzij om te bouwen of andere hulp.

    Graag uw reactie,

    Alvast bedankt,

    Met groet, Jos Kaan

  • johanna

    Hallo,

    Momenteel ben ik me aan het orienteren op vrijwilligerswerk in Cambodja. Dit zou gaan om de periode okt/nov 2012. Ik twijfel tussen 2/3 week,

    Kunt u mij wat meer info geven wat bij u mogelijk is en wat het werk inhoude?

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vr gr

    Johanna Klei

  • Britt

    Zie ook de uitzending van Brandpunt 2 maart 2014, de oosterse cultuur heeft het in zich dat familie vaak voor kinderen zorgt. Vele weeshuizen worden opgericht uit WINSTbejag, gebruik makend van toeristen, vrijwilligers, om mensen op emotionele wijze te manipuleren…… Uiteindelijk zijn kinderen slachtoffer van vele wisselingen van mensen waar ze aardig tegen MOETEN doen, feitelijk zijn ze liever bij hun eigen familie dan bij toeristen! Bezint eer gij hier dus aan begint….