geld wisselen

  • aad

    ik ben van plan in januari naar cambodja te gaan. ik vroeg me af of als je met een creditkaart of met travellercheque's geld opneemt, je hiervoor ook dollars kan krijgen want ik heb begrepen dat veel prijzen in dollars zijn. heeft iemand tips wat het beste is? alvast erg bedankt!

  • Kees

    Ja, je krijgt dollars als je dat wilt. Wel zo praktisch anders zal je een toch een flink tasje moeten meenemen als je gaat wisselen…

  • aad

    beste kees, bedankt voor uw snelle reaktie! ik las een eerdere vraag van chanti hoe de reis verloopt van bangkok naar siem reap, via poipet. je had haar een e-mail gestuurd. zou je mij daar ook over willen informeren? alvast weer erg bedankt! vind je een verblijf in cambodja aangenamer dan in thailand? aadje36@hotmail.com

  • Kees

    Ik zal je het verhaal vanavond even toesturen.

    Ik vindt Cambodja leuker dan Thailand. Maar ik ben dan ook reeds heel veel keer in Thailand geweest. Cambodja is primitiever en nog niet zo op toeristen ingesteld. Dat heeft als voordeel dat je alle nadelen van massa toerisme niet tegen komt. Dat is wel het geval in Thailand. De faciliteiten en de infrastructuur voor toeristen blijft wel nog achter. Maar dat heeft ook zijn charme.

    Er is in iedergeval een hele hoop te zien en te doen. Bovendien zijn de Cambodjanen zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook zijn de kosten er veel lager dan in Thailand.

  • Kees

    verzonden.

  • aad

    beste kees bedankt voor jouw e-mail! ik heb erg veel zin, om na een aantal keren thailand te hebben bezocht, nu eens naar cambodja te gaan. ga je er zelf ook nog naar toe? groetjes aad

  • Kees

    Ik ben dit jaar reeds 2 keer naar Cambodja geweest. Ik moet eerst even wachten tot ik weer vakantiedagen heb. Maar ik ben zeker van plan om volgend jaar weer te gaan. Wellicht in combinatie met Koh Chang, Thailand.