nachtleven

• brave gast

Hi,

Begin volgend jaar gaan wij eerst naar Thailand en nemen dan iets later een vlucht naar Siem Reap, nadien gaan we naar Phom Penh en daarna naar Sihanoukville, eventueel doen we ook Kampot en Kep aan, tenslotte naar Koh Kong en zo terug naar thailand .

Nu komt mijn vraag : wij ( 2 vrijgezellen :-)) levensgenieters :-))) eerst klas ) genieten ook graag van het nachtleven ; zijn er plaatsen ( bars,….) die echt aan te raden zijn ?

Natuurlijk kun je ginder info krijgen maar graag hoor ik toch iets van mensen die er al geweest zijn en ervaring hebben opgedaan .

Dank bij voorbaat,

(brave) gast

• Kees

Geen probleem! Vooral in Phnom Penh is het erg gezellig. Bij de riverside is een echte boulebard ontstaan met leuke restaurantjes, kroegjes en een enkele disco.

Maar ook Sharkey's, Walkabout, Hart of Darkness of Shang Hai zijn leuk.

• Henkie

Vergeet de Manhatten niet. Als de moed je een beetje naar je schoenen zakt en je 's avonds eigenlijk liever je biceps op je kamer gaat trainen, moet je daar maar eens een kijkje nemen. Want echt vrolijk word je er niet van wat er allemaal zo los mag lopen.

Maar ben je toe aan leuk geklede (zeldzaam in C) poppetjes en eindelijk goede hard trance met echte dj's (nog zeldzamer in C) neem eens een kijkje.

De doelgroep zijn wel jappen, wat dus inhoud dat het japanse hard trance is en je in het begin een knuppel mee krijgt die volgens mij kijkt of je wel genoeg drinkt. (te veel pakkers geweest denk).

Dit laatste kan wel een struikelblok zijn want een biertje kost geloof ik 6 dollar. Weet het niet meer precies, kan ook iets minder geweest zijn, maar zo belangrijk is het want het was een verademing en kwaliteit kost nu eenmaal geld. En buiten dat is het een mooie selectie aan de deur.

• hoi

gozert. je gaat de beste tijd van je leven krijgen in phnom penh. en als je het goed doet ook in sihanoukville. alles is er te vinden, als je het maar opzoekt.