Goh hans; al een paar keer voorbij geweest dit onderwerp. Laten we het maar proberen af te sluiten.
Je bent sex toerist, en thailand is gewoon kul. Valt niet over te praten. THAILAND…………ja wat ?????? …………….. Sucks / Fucks………… juist niet. Thailand is waardeloos qua sext.
Zie :www.prikpagina.nl/read.php?f=786&i=67253&t=67230
Of: www.worldsexgide.com
Het probleem is dat thailand naast entertainment veel en veel meer te bieden heeft. Maar laten we er even van uitgaan dat je een 100 % sextourist bent. Nu; die vallen ook in hokjes te verdelen. Zo heb je de “zwerver”. Je weet wel; de gozer ( laten we voor het gemak maar vergelijken met Thailand) die beach road Pattaya of de straten 's nachts in Bangkok afstruimd naar goedkope sex. Volgens mij kan het niet goedkoper als in PP. Gemakshalve pak ik alleen PP. Op de boulevard een meid die alleen zit ( een echte cam. zit niet alleen (zo denken zij dan)) kost 1000 riel. Jij bent farang dus 2000. Praten we over nog geen 50 EURO CENT. Geen geintje.
Goed; Ik weet niet wat voor die hard je bent; maar ken je de grote aap in Pattaya soi 6 ? Welnu het barst van dit soort barretjes waar je gratis een beetje gezogen word terwijl je je biertje drinkt. Gewoon 30 vrouwen naakt in de bar.(Voor namen en straat moet je me maar even mailen; want die moet ik aan mijn pa vragen. Heb een vriendin weet je wel. )
Heb je de gewone (dichte) kroegen all over town. Word duurder (5/10 $) lt (1/5 $) st. Je krijgt dan het standaard sioux krijger met wit gemaakt gezicht. Het belangrijkste kennen ze en dat is het woordje “Yes”.
Dan ga je naar de zgn disco's. Ook dezelfde prijs, want het is al wat later en ze zijn wat wanhopiger. Kleding een beetje 30 jaar terug denken. De gemiddelde rugzaktouristfalangmeidtype dus. Het is maar goed dat smaken verschillen.
Dan heb je de Manhatten. Een beetje de “disco BOOM” van P. Poppetjes en de prijs is hoe je er zelf uit ziet.
Hoop dat we in de toekomst een beetje dit soort gesprekken kunnen laten; maar als er geeen antwoord op gegeven wrd eindigen ze nooit. Maar zoals ik al zei; voor de sextourist; GO PHILLIPINES.