euro's

• aad

volgende week vertrek ik naar cambodja. is het mogelijk om in de grotere steden euro's te wisselen voor riel of dollar?

• zit helaas in Nederland

Ja zeker en toen ik er was was de koers van de euro gunstiger dan die van de dollar. Maar ik persoonlijk raad je aan geen valuta om te wisselen in riel! Dollars zelf zijn meer geliefd en alles is ook geprijst in dollars! Dan nog beter om je euro´s in te wisselen voor dollars.

• aad

bedankt voor de informatie “zit helaas in nederland”. ik hoef denk ik niet te vragen of het fijn was in cambodja….?

• ator

als je dollars omwisselt kun je dat beter in nederland als je toch euro,s voor dollar

omwisselt in cambodia bij een bank krijg je minder het schilt soms 7-10 dollar

voor 100 euro in camdodia zijn geen pinautomaten

groeten ator

Aad, klopt helemaal helaas… Cambodja was absoluut mijn favoriet!!!!!! Helemaal te gek!!!!! Ik hoop dat jij dat het ook zo zal ervaren en in elk geval wens ik je een toffe reis toe!

• aad

''zit helaas in nederland'',bedankt voor jouw goede reiswensen! ik ben erg benieuwd naar cambodja. ik ben veel in azie geweest en wil altijd weer erg graag terug. het ‘'zit helaas in nederland’' begrijp ik dan ook maar al te goed. ga jij ook nog een keer terug naar cambodja?

Nou, dat zit er voolopig niet in ….. geen geld…. Maar zou zeer zeker weer willen gaan! Ben bezig geweest met vrijwilligersprojecten maar tja, zoals ik zeg… geen geld dus ik kan gewoon niet weg. : - ( : - (