welke reisgids?

• Sharon

Hoi, ik ga drie weken door Cambodja reizen. Ben op zoek naar een goede reisgids. Twijfel tussen de Lonely Planet, Rough Guide en Footprint. Iemand een aanrader?

• brave gast

lonely planet

• Henkie

De lonely vond/vind ik wel intres. ivm de prijzen voor overnachting.. (Ben je nu Hollander of niet?) $ 5 precies onder de HOTEL prijzen die zij rekenen. Dus kan beter, maar ben tevreden, en weet dat ik ok betaal. Hoef niet het onderste uit de kan te hebben.

• Mathijs

Zit nu in Cambodja, en werkelijk overal kan je de LP voor $2 kopen, dus wacht lekker tot je hier zit. Hij is wel gecopieerd, maar wat de @!#$ bijna niet van echt te onderscheiden en de nieuwste versie..!!!!

• brave gast

idem dito voor prachtige boeken over Angkor , origineel zeer dure boeken koop je er voor een paar dollar . ( copy )

• peter

Goede tip Mathijs

Is Cambodja wat je verwachte?…aanraders en tips welkom…wij willen er ook heen na de zomer vakantie…maar dan vanuit Thailand.

Succes en nog een fijne vakantie

Peter

• Ben

Peter, ik heb een kort verslag met wat foto's + wat praktische info op het internet gezet. Gewoon effe surfen naar: http://users.pandora.be/benjamin.grugeon

Groetjes,

Ben