hoi
wil in april via bangkok naar cambodja, maakt niet uit hoe of waar. weet iemand of ik overal ter plekke een visum kan krijgen of moet ik dat hier al regelen?
Sorry Kees, maar nu word ik het toch onderhand een beetje beu. Lees je wel eens iets van mij.
New !!! Sticker Visa Scam
Many complaints of corrupt immagration officials demanding up to 1300 baht for the new sticker type visa. The real price is $20 usd. It seems they are pocketing ~$10 usd per visa. I complained and was told that Cambodia is a poor country and why do I make a small problem into a big one? Only when I demanded a receipt and said I would make a formal complaint in Phnom Penh did I get it for $20 usd.
Does Cambodia want tourism or not? Will someone please do something about these officials stealing money from the tourists ! What a way to be welcomed into a country !
Note: There is one English/Tourist guide who is going overboard in cheating/overcharging tourists. We have had many complaints about Mr “S”.
1000 bahtjes dus. Even goede vrienden hoop ik, want jij bent onderhand de enige die nog iets in dit prikbord stopt en ik mag je graag.
Alle bij drie de grensovergangen van Thailand naar Cambodja kun je een visum krijgen aan de grens (20$). Kom je van Laos en wil je direct naar Cambodja, dan moet je van te voren een visum regelen.
Tip: neem de grensovergang bij Trat, erg mooie rit. Koop kaartje in Guesthouse in Trat, is goedkoper dan over de grens.
Inge
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?