visum

• peter

hoi

wil in april via bangkok naar cambodja, maakt niet uit hoe of waar. weet iemand of ik overal ter plekke een visum kan krijgen of moet ik dat hier al regelen?

• ronny

via het vliegveld in PP gewoon de rij volgen $20,00 met twee pasfoto's in je paspoort en die tezamen afgeven en verder met de rij meelopen en aan het einde van de cambodjaanse lopende band weer je eigen paspoort aanpakken en voila welkom in Cambodja.

veel plezier

ronny janssen

• Kees

Je kan bij iedere grensovergang een visum kopen. Je hebt slechts 2 pasfoto's nodig en 1100B of $25.

• Bas

je kan in bangkok bij elke reisloket een visum laten regelen voor cambodja. Denk wel aan ongeveer 2 dagen wachttijd.

• Henkie

Sorry Kees, maar nu word ik het toch onderhand een beetje beu. Lees je wel eens iets van mij.

New !!! Sticker Visa Scam

Many complaints of corrupt immagration officials demanding up to 1300 baht for the new sticker type visa. The real price is $20 usd. It seems they are pocketing ~$10 usd per visa. I complained and was told that Cambodia is a poor country and why do I make a small problem into a big one? Only when I demanded a receipt and said I would make a formal complaint in Phnom Penh did I get it for $20 usd.

Does Cambodia want tourism or not? Will someone please do something about these officials stealing money from the tourists ! What a way to be welcomed into a country !

Note: There is one English/Tourist guide who is going overboard in cheating/overcharging tourists. We have had many complaints about Mr “S”.

1000 bahtjes dus. Even goede vrienden hoop ik, want jij bent onderhand de enige die nog iets in dit prikbord stopt en ik mag je graag.

• Inge

Alle bij drie de grensovergangen van Thailand naar Cambodja kun je een visum krijgen aan de grens (20$). Kom je van Laos en wil je direct naar Cambodja, dan moet je van te voren een visum regelen.

Tip: neem de grensovergang bij Trat, erg mooie rit. Koop kaartje in Guesthouse in Trat, is goedkoper dan over de grens.

Inge