Dirt Bike Tours in Cambodja

• Charles & Miriam

Hallo Allemaal,

Ben jij een motor liefhebber en ga je op vakantie naar Cambodja, dan hebben wij een goede tip voor je.

Wij zijn vanuit Siem Reap met Dirt Bikes (off the road motoren) naar Along Veang, Noord Cambodja gereden. Deze tocht duurde 2 dagen en was een fantastische ervaring. Paul Hay van Hidden Cambodia verzorgt ook andere tochten van meerdere dagen en in allerlei moeilijkheids gradaties, van beginner tot ervaren motorrijder.

Mocht je geintresseerd zijn kijk dan naar www.hiddencambodia.com !

Veel plezier in Cambodja.

Charles & Miriam

• wouter

ik ben dan wel geen motorrijder maar hou wel van avontuur! echt prima tip, denk zeker dat ik dat ga doen.

• peter

lijkt me ook een aanrader. heb je het adres van hcdbt?

• Charles & Miriam

Het is ook echt een aanrader, 8 jaar geleden heb ik (miriam) mijn motorrijbewijs gehaald en sindsdien erg weinig gereden. Ik moest dus even proefrijden in de tuin en heb in het begin rustig aangedaan maar na 2 uur kreeg ik de smaak te pakken en ging het tempo aardig omhoog ! Ik vond het persoonlijk het mooiste wat we in Cambodja gedaan hebben, helaas hadden we nog maar 2 dagen ….

Je kunt contact met Paul opnemen via www.hiddencambodia.com (e-mail: hiddencambodia@yahoo.com) of hem bellen, telefoonnummer: 855 (0) 12 934 412 of 12 655 201.

Het plaatsje had ik verkeerd geschreven, was namelijk Anlong Veng.

Veel plezier !!!!

• Boris

Zou je indicatie kunne geven wat ongeveer de kosten zijn?