Grensovergang Thailand - Cambodja

• Chris

Goedeavond

Ik wil vanuit Thailand de grens over met Cambodja en dan meteen weer terug Thailand in ( voor entry visum ) weet iemand waar dit kan en hoeveel kosten hieraan verbonden zitten om vanuit Thailand in Cambodja te gaan en meteen weer terug

In zit in Surin ( Thailand ) weet ook iemand hoe lang het rijden is vanuit Surin na de grens met Cambodja ?

Bedankt Chris

• bodisatva

Hey Chris,

Ik denk dat je het beste vanuit Surin naar Aranya Prathet kunt gaan. Hier kun je zeker Cambodja in. Visum kost 1000bath. Hou er rekening mee dat ze er misschien nog eens 300bath bovenop doen. Als ze merken dat je daarna gelijk weer teruggaat richting Thailand, willen ze dit nog wel eens doen. Dit was althans mijn ervaring in Had Lek/Koh Kong. Vergeet geen pasfotos mee te nemen. Sucses.

• Chris

Bedankt bodisatva

maar ik kon deze plaatsen niet een twee drie vinden op de kaart

Weet jij misschien hoelang het rijden is vanuit Buriram of Surin na de grensovergang ?

Bedankt Chrisbodisatva schreef:

>

> Hey Chris,

>

> Ik denk dat je het beste vanuit Surin naar Aranya Prathet

> kunt gaan. Hier kun je zeker Cambodja in. Visum kost

> 1000bath. Hou er rekening mee dat ze er misschien nog eens

> 300bath bovenop doen. Als ze merken dat je daarna gelijk weer

> teruggaat richting Thailand, willen ze dit nog wel eens doen.

> Dit was althans mijn ervaring in Had Lek/Koh Kong. Vergeet

> geen pasfotos mee te nemen. Sucses.

• bodisatva

Mmmmmm…..nee, niet echt. Reken maar dat je er een dagje zoet mee bent. Je hebt toch geen haast? Volgens mij kun je beter de bus vanuit Buri Ram naar Aranya Prathet pakken. Vanuit daar is het bijna 1 rechte lijn naar het zuiden. Wat zit je trouwens in Surin te doen?? Groet.

• Chris

Bodisatva

Wat bedoel je met : de bus naar Aranya Pratkehet pakken , en vandaar uit is het een rechte lijn na het zuiden ? dus nog verder dan Aranya Prakhet ? en hoeveel dan.

En gister zei iemand op Thailand draadje dat die grensovergang vaak dicht zat weet jij daar meer van ?

In zit vaak in het Oosten dat vindt ik puur Thailand ( Ubon , Udon < Surin )

Bedankt Chris

bodisatva schreef:

>

> Mmmmmm…..nee, niet echt. Reken maar dat je er een dagje

> zoet mee bent. Je hebt toch geen haast? Volgens mij kun je

> beter de bus vanuit Buri Ram naar Aranya Prathet pakken.

> Vanuit daar is het bijna 1 rechte lijn naar het zuiden. Wat

> zit je trouwens in Surin te doen?? Groet.

• bodisatva

Ik bedoel dat het vanuit Buri Ram 1 rechte lijn naar Aranya Prathet is. Lijkt me stug dat deze grensplaats dicht zou zijn want het is samen met Had Lek de entry naar Cambodia. Vanuit Aranya Pr. / Poipet gaat de weg door Cambodia rechtstreeks naar SiemRiep(Angkor Wat). Als dat geen populaire bestemming is!!! Die grens is daar echt niet dicht. Cambodiaanse douanes vangen daar dagelijks flinke hoeveelheden dollars en baths…hahahahaa…chok dee