phom phen

• inge m

hi over twee weekjes vertrek ik naar phom phen waar mijn eerste dagen van de vakakantie beginnen , ik zoek daar een hotel/pension voor ong. 5 a 10 euro heeft goede suggeties voor mij bvd

• aad

ha inge. goede ervaringen heb ik met het bright lotus 1 hotel, gelegen in street 178 op nummer 22. voor $10 heb je daar een schone kamer met badkamer en fan. voor $12 een met airco. ook heel gezellig, maar met stuk mindere kamers voor ongeveer $5 is het okey guesthouse, gelegen tegenover cambodjanahotel in street 258. zij hebben een restaurant dat van s-morgens vroeg tot 12 uur s-nachts is geopend. om de hoek zit een uitstekend reisburo dat gerund wordt door een nederlander( local adventures). ik zou zeggen heel veel plezier in cambodja!!

• ronny

His Royal Highness, vlakbij het national museum. Prijzen varieren tussen de $10 en 20 en alle kamers hebben airco en zijn schoon. Positief: hotel ligt dicht in de buurt van het paleis, national museum en boulevard.

tip.

neem een cyclorijder voor een dag (ca. $5,- zonder afdingen) en laat je door PP rijden, een aparte ervaring. Houd wel sieraden verborgen en camera goed op je schoot als je hem niet gebruikt.

ronny

ps

veel plezier