hi over twee weekjes vertrek ik naar phom phen waar mijn eerste dagen van de vakakantie beginnen , ik zoek daar een hotel/pension voor ong. 5 a 10 euro heeft goede suggeties voor mij bvd
ha inge. goede ervaringen heb ik met het bright lotus 1 hotel, gelegen in street 178 op nummer 22. voor $10 heb je daar een schone kamer met badkamer en fan. voor $12 een met airco. ook heel gezellig, maar met stuk mindere kamers voor ongeveer $5 is het okey guesthouse, gelegen tegenover cambodjanahotel in street 258. zij hebben een restaurant dat van s-morgens vroeg tot 12 uur s-nachts is geopend. om de hoek zit een uitstekend reisburo dat gerund wordt door een nederlander( local adventures). ik zou zeggen heel veel plezier in cambodja!!
His Royal Highness, vlakbij het national museum. Prijzen varieren tussen de $10 en 20 en alle kamers hebben airco en zijn schoon. Positief: hotel ligt dicht in de buurt van het paleis, national museum en boulevard.
tip.
neem een cyclorijder voor een dag (ca. $5,- zonder afdingen) en laat je door PP rijden, een aparte ervaring. Houd wel sieraden verborgen en camera goed op je schoot als je hem niet gebruikt.
ronny
ps
veel plezier
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?