Thailand naar Kuala Lumpur

• keesie

Als ik vanauit Bangkok naar Kuala Lumpur wil, kan ik bj Guesthouses soms goedkope tickets kopen, met de bus, voor 10 euro (ongeveer) maar hoe kom ik terug? En heb ik een visum nodig?

Iemand dat wel eens gedaan?

• keesie

sorry, ik dacht op de thailand pagina te zitten, ik post hem daar even. SORRY!keesie schreef:

>

> Als ik vanauit Bangkok naar Kuala Lumpur wil, kan ik bj

> Guesthouses soms goedkope tickets kopen, met de bus, voor 10

> euro (ongeveer) maar hoe kom ik terug? En heb ik een visum

> nodig?

>

> Iemand dat wel eens gedaan?

• danny willems

hoi

als je van bangkok naar kuala lumpur wilt das geen probleem.

Je kan de trein nemen, wel kans dat je een keertje aan de grens moet overstappen.

Tegenwoordig zijn er ook enkele lowcost vliegmaatschapijen actief in zuid oost azie die je voor enkele euro's van bangkok naar kl kunnen vliegen.

kijk vb effe op

http://vliegtickets-lowcost.startpagina.nl/

vb air asia.

die brengen je al voor een 20 euro van bangkok naar kuala lumpur.

als je het eerste beste reiskantoortje in bangkok binnenstapt en je zegt kuala lumpur heb je zeker de komende minnuut een buskaartje in je hand als je per se per bus wil gaan.

voor thailand en maleisie krijg je gratis een visum geldig voor 30 dagen aan de grens.

Nederlanders hebben dus geen visum nodig.

als je langer dan 30 d. in thailand wil zitten ga je na 30d. in thailand gezeten te hebben een dagje naar maleisie en dan ga je trug naar thailand, krijg je automatisch terug een visum in je paspoort gestempeld.

groetjes danny

• danny willems

ps : van kuala lumpur naar bangkok te gaan is niet moeilijk.

er zijn zeker en vast alle dagen verschillende bussen die die kant opgaan.

ofwel neem je de trein uit het kuala lumpur treinstation.

wel een vrij lange reis.