Laos/Cambodja tips

• Marije

Ik wil graag reizen door Laos en dan nog een weekje Cambodja. Ik heb begrepen dat Angkor de moeite waar is. Weet iemand hoe ik het best vanuit Laos naar Cambodja kom (heb je daar een visum voor nodig?) En hoe ik van daaruit weer in Thailand kom (ik heb een vlucht naar Bangkok geboekt). Alvast harstikke bedankt!

Marije

P.S heeft iemand nog tips in Laos en of Cambodja? (ik ga een maand)

• andre

Hallo Marije,

Er is maar een grensovergang tussen Laos en Cambodja. Visa kun je niet aan de grens regelen. Moet je van tevoren al doen. De grensposten liggen aan de Mekong Rivier en je steekt de grens per boot over. Angkor is een van de 7 wereldwonderen en is zeker de moeite waard om dit te bezoeken. Indrukwekkende tempels. Maar Cambodja heeft veel meer te bieden. Heuvelstammen, olifantentochten, jungle, duiken, stranden, vulkaanmeer, watervallen, bambootreintje, ossenkarritjes en nog veel meer. Check de volgende site. www.cambodia.nl (op dit moment staat op de engelse versie meer info dan op de nederlandse)

Andre

• Marije

Thanks André,

'k wist niet dat je in Cambodja kan duiken, mmm wordt extra aantrekkelijk nu.

Site ziet er goed uit, als ik in de buurt ben kom ik zeker bij jullie langs!

Groet, Marij

• frenk

is het nodig om commercie te bedrijven op deze site, graag achterwege laten!!

• joyce de zwijger

X(

• Stefan Petersen

dikk

• ser4ytui5tyuitheruighutrhuio ghjkr5

kut losers ik haat jullie stelletje kut aspierientjes