Hallo Frenk,
Ik ben het met je eens, maar over Cambodja is heel weinig bekend. De nederlandse ministerie van buitenlandse zaken geeft zelfs een negatief reisadvies, de ministerie van toerisme in Cambodja promoot alleen maar Angkor. Als ik de reisgidsen bestudeer kom ik weinig tegen over het land Cambodja muv van Angkor en Phnom Penh. Bijna alle toeristen, uitzondering daargelaten, komen niet verder dan Angkor, Phnom Penh, Sihanoukville en Kampot. Zonde want het land heeft veel meer te bieden. Wij geven heel veel informatie over het land, toeristen komen bij ons om informatie, die geven wij met alle plezier en gratis. Ze zijn tot niets verplicht en wij verplichten tot niets. Wij geven aan wat mogelijkheden zijn wat je allemal kunt doen in Cambodja. Omdat er ook geen nederlandse ambassade in Cambodja is voelen wij ons min of meer verplicht goede informatie te geven over dit geweldig land. Mag ik aan jouw vragen, Frenk, wat jou relatie is met Cambodja? Als jij alle antwoorden hebt op de vragen die gesteld worden mag jij ze in het vervolg ook geven.
Andre