Weet er iemand met welke bus/auto je na de grensovergang het beste mee kan rijden. In de lp wordt gewaarschuwd namelijk voor organisaties die je naar hele andere plekken brengen en waar je dus nooit meer vandaan komt.
alvast bedankt
Marloes
als je de minibus vanaf de grens naar Phnom Penh neemt zorg wel dat je met de goede organisatie gaat. Er zijn een paar die zeggen dat ze naar Phnom Penh rijden maar onderweg proberen ze ander vervoer voor je te regelen want zij rijden door naar Sihanoukville. Op de site die ik je genoemd heb kun je alles hier over lezen.
En anders stuu mij maar een email.
Andre
Kijk eens wat een reacties!
Er zijn twee grensovergangen met Thailand waar je gebruik van kan maken. (Had Lek en Poi pet)
Ik vindt de route Bangkok - Trat - Had Lek (Koh Kong) - Sihanoukville - Phnom Penh het leukste.
Kijk hier voor meer informatie: http://www.holidayinternational.nl/cambodja/info/cityinfo.htm
De LP……weg ermee. Overal zie je ze lopen, de toeristen met de LP in de hand. En dan hoor je ze… Daar moeten we naar toe, want in de LP staat dat het daar mooi is… Daar moeten we eten…. want volgens de LP is het daar lekker…
En daarna thuiskomen en zeggen dat ze ‘op de bonnefooi’ aan het reizen zijn geweest.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?