grensovergang

• Marloes

Weet er iemand met welke bus/auto je na de grensovergang het beste mee kan rijden. In de lp wordt gewaarschuwd namelijk voor organisaties die je naar hele andere plekken brengen en waar je dus nooit meer vandaan komt.

alvast bedankt

Marloes

• kees

Ach… Dat valt allemaal wel mee hoor!

Misschien kan je vertellen vanuit welk land je van/naar Cambodja wilt reizen. Er zijn 3 mogelijkheden:

A) Thailand

B) Vietnam

C) Laos

• Marloes

We komen vanaf Thailand.

Bedankt Marloeskees schreef:

>

> Ach… Dat valt allemaal wel mee hoor!

>

> Misschien kan je vertellen vanuit welk land je van/naar

> Cambodja wilt reizen. Er zijn 3 mogelijkheden:

>

> A) Thailand

> B) Vietnam

> C) Laos

• bodisatva

Je kan vanuit Trat een minibus naar Had Lek nemen.

• Andre

en dan de grens over met Koh Kong en van daaruit naar Sihanoukville of Phnom Pehn. Check de volgende site. www.talesofasia.com hoofdstuk Cambodja en dan naar bordercrossing.

Andre

• Andre

als je de minibus vanaf de grens naar Phnom Penh neemt zorg wel dat je met de goede organisatie gaat. Er zijn een paar die zeggen dat ze naar Phnom Penh rijden maar onderweg proberen ze ander vervoer voor je te regelen want zij rijden door naar Sihanoukville. Op de site die ik je genoemd heb kun je alles hier over lezen.

En anders stuu mij maar een email.

Andre

• Kees

Kijk eens wat een reacties!

Er zijn twee grensovergangen met Thailand waar je gebruik van kan maken. (Had Lek en Poi pet)

Ik vindt de route Bangkok - Trat - Had Lek (Koh Kong) - Sihanoukville - Phnom Penh het leukste.

Kijk hier voor meer informatie: http://www.holidayinternational.nl/cambodja/info/cityinfo.htm

• Thaidijvie

De LP……weg ermee. Overal zie je ze lopen, de toeristen met de LP in de hand. En dan hoor je ze… Daar moeten we naar toe, want in de LP staat dat het daar mooi is… Daar moeten we eten…. want volgens de LP is het daar lekker…

En daarna thuiskomen en zeggen dat ze ‘op de bonnefooi’ aan het reizen zijn geweest.

• Marloes

Iedereen bedankt voor de reacties.

Marloes

• kees

Moet het geen Cambodijvie zijn?

Hoe was je trip naar PP?