Even wat antwoorden plaatsen??
Sorry mensen?
We zijn al een kleine maand terug ,maar naar jaarlijkse (slechte)gewoonte had ik bij mijn thuiskomst, weer van alles en nog wat op mijn pc staan, dat er niet hoort?.lol
Toen alles opnieuw in orde was begon de voorbereiding van het nieuwe voetbalseizoen en dat neemt zowat al mijn tijd in beslag?
Nu toch even wat tijd gevonden en ga ik trachten wat antwoorden te plaatsen
Maar eerst even iets op punt zetten?.lol
Voor we vertrokken, vroeg en kreeg ik hier heel wat informatie en iemand die me zeker heeft geholpen was André?..
Zo was er de volgende vraag van mij :
Weet er iemand waar dit staat ????
www.btinternet.com/~andy.brouwer/ph7.jpg
Alvast bedankt !!!!
Met als antwoord van André:
Hallo Ivan,
Het is de foto van Wat Tamareach. Dit is een nieuwe tempel zo'n 30 km buiten Phnom Penh, vlakbiij Oudong. In de buurt staat ook de oude tempel. Op onze site staat ook een gedeelte van deze tempel. www.cambodia.nl
Als je in Phnom Penh bent kom dan even bij ons binnen.
Veel reisplezier.
Andre
Waarop dan weer mijn antwoord :
Hoi Andre
Bedankt !!!
Ik dacht al dat ik die foto(of een gedeelte ) al ergens gezien had…
Ik was al van zin om bij jullie langs te komen ivm de Dag Tour“Oudong and beyond”
We zijn in PP van 18 tot 21 juni
Tot dan en nogmaals bedankt
Ivan
Maar toen we in PP aankwamen en het minibusje (dat ons in Sihanoukville was komen ophalen) met ons naar hun reisbureau reed, bleek dat André en ?Local Adventures Cambodia? niet alleen onze dagtrip zou regelen,maar in feite de organisator was ,van onze GANSE tour in Cambodja !!!! (op vraag van Green Wood Travel) En dit zonder dat wij dit van elkaar wisten…..
Van een verrassing gesproken?. En ik ga er onmiddellijk aan toevoegen een geweldige verrassing
Wij hebben er maar één woord voor : SCHITTEREND !!!!
Van bij de grensovergang ,bij het begin van onze tour, tot aan onze vlucht van Siem Raep naar Bangkok ,alles was tot in de puntjes georganiseerd.
Mede en mss beter, juist hierdoor werd onze reis in Cambodja, een om NOOIT te vergeten.
Hiervoor wil ik (en ook in naam van mijn vier medereizigers) André en al de mensen van ?Local Adventures Cambodia? van ganser harte bedanken.
En een speciaal woordje van dank aan Lily,voor de echt prachtige dag in en naar Oudong !!!!! Bedankt Lily en we vergeten nooit meer de smaak van Lotuspitjes?. LOL
(btw ik kreeg vandaag een mailtje van haar,zal het morgen beantwoorden)
We hebben echt genoten van Cambodja en komen zeker terug,want 11dagen leek achteraf TE weinig
En zoals André het hier al zoveel maal heeft geschreven,spijtig dat we buiten de ?gewone? route ook de minder gekende plaatsen niet hebben aangedaan.Maar dat is dan voor de volgende keer
En nu enkele antwoorden :
@Rick
In Sihanoukville was er geen probleem ivm het betalen met Bath
Hoe we er echter uitgekomen zijn met onze Baths,Dollars en Riel?? is me nu nog altijd een raadsel?..
Het opnemen van geld(dollars) met onze credit card : nergens geen enkel probleem
Visa aan de grensovergang Trat/Koh Kong !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor we vertrokken werd er ons ,door bijna iedereen, gezegd dat dit in dollars moest betaald worden
Groot was onze verbazing dat men weigerde dollars aan te nemen en we verplicht waren om in Bath te betalen.
Het probleem was dat wij(5 personen) niet voldoende bath bij hadden, aangezien we voorzien waren op het betalen in dollars.Er werd ons wel langs thaise zijde aangeboden om te wisselen ?..maar de koers die ze ons aanboden, liet ons alle kleuren van de regenboog zien ?. Lol
Gelukkig was er een vrouwelijke douane bediende(onze kennis van het frans deed wonderen?.) die het voor ons heeft klaar gekregen ,dat haar chef wou wisselen en dit aan een zeer voordelige koers(bleek later)
Veel prachtige herinneringen,de meeste zitten vast in mijn hoofd en in mijn hart,maar ook ?wat foto?s? genomen
Voor die ze willen bekijken
http://users.pandora.be/sawadee/