Andre,
Kan ik via jou offroad motorbikes huren in Phnom Penh? Of weet jij waar ik dat kan doen?
Kees
Hoeveel wil je er hebben? Ik heb zelf 1 yamaha 250cc dirtbike in de verhuur. Maar als je meerdere wilt hebben dan ik je Lucky Lucky motors adviseren.
Ik ben bezig om een 10 daagse motortour te organiseren naar mondulkiri en naar ratanakiri, dwars door de jungle. We kunnen dit alleen maar doen in de dryseason. Als je interesse hebt of je wilt meer info hebben dan laat het me maar weten.
Andre
Hallo Kees,
Het zal waarschijnlijk niet mogelijk zijn om in Phnom Penh de motors te horen en in Koh Kong ze achter te laten. Ten eerste is je paspoort hun borg (deze moet je wel weer terug hebben om de over te gaan) en ten tweede de motors moeten weer terug naar Phnom Penh (Dus je zult voor alle transport en extra dagen moeten betalen. Ga er maar vanuit dat het niet mogelijk is.
Een dirtbike voor in PHnom Penh en omstreken kost ongeveer tussen de $ 8,- en $ 10,- per dag. Ga je ver het land in dan vragen ze tussen de $12,- en $ 15,- per dag.
Andre
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?