even voorstellen en een vraag

• eddy de boer

hallo ik zal me even voorstellen ik ben eddy en nieuw hier ik ga meestal naar thailand maar wil dit keer naar cambodja ,als ik vanuit thailand naar cambodja ga en weer terug kan ik dan weer 30 dagen in thailand blijven zonder een visum te kopen , en dit word mijn eerste keer naar cambodja , wat zijn de mooiste plaatsen in cambodja , vergelijkbaar met phuket ,ko samui en pataya ,alvast bedankt , eddy

• Kees

Ja. Iedere keer als je Thailand in komt krijg je een visum voor 30 dagen. Een visum voor Cambodja kan je bij de grens kopen voor ongeveer $25. Wel een pasfoto meebrengen.

Er is geen massa toerisme in Cambodja. Een vergelijking met Samui, Phuket of Pattaya gaat dan ook niet op.

De belangrijkste toeristische plaatsen zijn Phnom Penh (hoofdstad), Sihanoukville (badplaats) en Siem Reap (daar staan de wereldberoemde tempels van Angkor)

Zie ook:

Plaatsinformatie Cambodja

• Andre

Kees heeft helemaal gelijk. Cambodja is geen thailand. De plaatsen die je opnoemt in Thailand, soortgelijke vind je hier niet. Maar Cambodja heeft meer te bieden dan alleen Phnom Penh, Sihanoukville en Siem Reap.

Watervallen, vulkaanmeer, hilltribes, gem mining, cashew en rubbeplantages en olifantentochten in Ratanakiri en Mondulkiri. Rivierdolfijnen in Kratie, bokor hill (kampot) de lekkerste visgerechten in Kep, Kirirom National Park, Ream National park, een rit met de bamboo trein of rit per ossenkar. Cambodja is een land vol avontuur en cultuur. bezoek eens de volgende sites: www.talesofasia.com

www.ecosea.com www.frizz-restaurant.com en www.cambodia.nl

Andre

p.s. een vraagje aan Kees: wat is jouw relatie met holiday international?

• Kees

Andre: Ik mail je wel effe!

• Thaidijvie

Ken jij Harry ook Andre?

• Andre

Welke Harry? Harry van Simons Guesthouse?

• Thaidijvie

Misverstand denk ik Andre, ik bedoelde Harry van Holiday Int. Ook hij zit regelmatig in Cambodia.

• andre

Als hij bij holiday int. werkt dan moet hij ook Kees kennen. Ik ken hem niet.