TV programma zoekt Nederlanders die hun droom gaan realiseren

• Kristel ter Beek

Staat u op het punt een ingrijpende stap in uw leven te zetten?

Koopt u eindelijk dat oude boerderijtje? Begint u voor uzelf? Open u u w huis voor anderen of emigreert u naar uw droomland?

Voor Geen Weg Terug, een nieuw TV programma voor de EO zoeken wij

mensen met een christelijke levensovertuiging die hun droom of levensdoel gaan realiseren.

Wil u zich opgeven voor ons programma of wilt u meer informatie? Mail dan naar redactie@eye2eyemedia.nl of bel naar 035- 6460360.

Op www.eye2eyemedia.nl vindt ook u meer informatie.

• Kees

Ik denk niet dat mensen met een christelijke levensovertuiging, wat dat dan ook mag zijn, naar een overwegend boeddhistisch land zullen gaan.

• Thaidijvie

Zo Kristel jullie willen dus alleen mensen MET een Christelijke levensovertuiging.

Mensen zonder een Christelijke levensovertuiging hoeven dus niet te reageren, dat is tenslotte niet interessant.

Hieruit kan je dus concluderen dat dat hele droom- en levensdoel verhaal maar een beetje als ‘verpakking’ dient om jullie boodschap (het ‘bekeren’ van mensen tot het Christendom) over te brengen.

Ik niet dus…

• andre

Zo mischien toch niet verkeerd voor je zijn, Thaidijvie (grapje)

• Thaidijvie

Ha ha, Over 1 maand zie je me weer in PP Andre…

• Thaidijvie

Mocht het niet lukken om kandidaten te krijgen beste Kristel dan kan je altijd nog een documentaire maken over s.exueel misbruik in de ‘kerkwereld’, het uitbetalen van schadeclaims en de schijnheilige wijze waarop de ‘kerk’ dit onder de noemer van een bedrijfsongeval claimt bij een assuradeur.

Om misselijk van te worden..