nightlife update

• Andre

Speciaal voor Thaidijvie en kornuiten.

In Phnom Penh is het een komen en gaan van nieuwe bars. Zelfs voor mij is het bijna niet meer te volgen welke bars er nog open zijn en welke er weer bijgekomen zijn of van eigenaar verandert is. De laaste ontwikkelingen zijn: Martini is wederom verhuisd. Na 2 maanden moesten ze wegens geluidsoverlast de tent sluiten en op zoek naar een nieuwe locatie. Afgelopen donderdag hebben ze de heropening gevierd. Choo Chi bar staat te te koop evenals de Frog en Parrot Bar. Ginger Monkey bar verkoopt de helft van de aandelen. Expat bar is van eigenaar verandert en heet nu Coyote ugly. In Heart of Darkness zijn wederom diverse vechtpartijen geweest. Afgelopen week heeft de uitsmijter zonder reden een vrouw die tegenover de bar zat te eten een klap verkocht. Achteraf bleek het de vrouw van de eigenaar van DV8 bar te zijn. Wat Riverbar lounge en Chez Johhny niet voor elkaar kregen, Heart mag gewoon open blijven. De andere 2 hebben hun deuren op verzoek van de politie moeten sluiten. Na een week mocht riverbar lounge weer open maar Chez johnny is nog steeds dicht. Waarschijnlijk terecht want het was niet helemaal koosjer wat hij deed. Ik heb het nog niet gecheckt maar volgens de laatste geruchten is Viper bar gesloten. Ik denk dat thaidijvie geen enkele traan zal laten nu ze gesloten zijn.

Andre

• Thaidijvie

Goede info Dre, hou dat er maar in. Zo af en toe een update. Dat van de Martini's had ik al vernomen want ik heb inmiddels ook bronnen binnen PP ha ha. De nieuwe locatie is echter nog onbekend maar daar kom ik tzt wel achter. Begreep dat Martini's per 4/9 vanaf de nieuwe locatie werkt.

Dat van de Viper laat ik inderdaad geen traan om. Som nam na zeggen we dan in Thailand (eigen schuld dikke bult)

Ik kan me de Heart of Darkness goed herinneren. Wij hebben daar 2 stappen binnen gezet en zijn direct weer vertrokken. Te harde muziek, te vol met expats en de sfeer sprak ons niet aan.

See you soon

• andre

Martini zit nu in street 95. Ik denk een betere locatie dan de vorige martine alleen ze moeten iets meer doen met de verlichting, het is er vrij donker. Ook staat de pooltafel recht voor de wc maar mischien zijn het nog kinderziektes. Ze hebben alles in no-time moeten verhuizen.

Ik neem aan dat jij je bronnen niet prijs geeft?