Info minderheden Rattanakiri

• Henk Sebregts

Wie kan mij helpen aan informatie over de minderheden in het noordoosten van Cambodja? Ik ben in Rattanikiri geweest in dorpen van de Tompuon en de Jarai, maar weet er helaas nog weinig van.Het weinige dat ik weet heb ik op mijn website vermeld.http://home.tiscali.nl/henksebregts/Cambodja/Cambodjainformatie/Cambodjainformatie.html. Aanvullingen zijn erg welkom.

• Kees

Zeer informative en leuke site. Mooie foto's en een leuke kwis. (Had er helaas maar 6 goed….)

Het lettertype is echt klein. Veel mensen hebben tegenwordig hoge resolutie schermen. Een 10pt letter zou het beter leesbaar maken. Misschien een idee?

• andre

Hallo Henk,

Wij hebben in ons kantoor een bijna 100 pagina tellende onderzoek liggen over de hilltribes in Ratanakiri. Hoofddoelstelling van het onderzoek was de gezondheidstoestand in deze bergstammen. Vooraf aan het onderzoek heeft men eerst de levenswijze, tradities, cultuur, omgangsvormen, hygiene, ziektes etc bestudeerd en ook in het verslag mee opgenomen.

Als je weer in Phnom Penh bent dan kom maar langs en dan kun je alle informatie eruit halen die je van belang vind voor je website.

Andre