Ratanakiri e/o Mondulkiri

• Petra

Heb gelezen dat er (3-daagse) trekkings naar deze provincies georganiseerd worden (door jungle/oerwoud). Heeft iemand hier ervaring mee? Waar kan dit geregeld worden en wat zijn de kosten?

• Kees

Da's een zaak voor André. Maar die ligt vast nog te slapen in Cambodja. Maar je kan alvast wel even een kijkje nemen op zijn site. Daar staat precies wat je zoekt denk ik.

http://www.cambodia.nl (Kies voor “tours” en dan voor “kort”)

• Andre

Inderdaad, Kees, je hebt gelijk. Ik lag op 1 oor. Maar nu ik dit berichtje aan het typen ben lig jij onder de wol.

Wij organiseren trips naar Ratanakiri en Mondulkiri. We bezoeken hilltribes, watervallen, vulkaanmeer, mijndorpje, maken een olifantentocht, boot tour in de jungle etc. Het zijn helaas nog geen trekkings. Wij komen iedere avond weer terug naar dezelfde accommodatie. We zijn wel bezig met de voorbereidingen voor een 2 a 3 daagse trekking in Ratanakiri waar we overnachten in de dorpen van de hilltribes. Als alles goed gaat brengen we volgende maand een stuk of 10 mountainbikes naar Mondulkiri. Dit is een prachtig gebied voor mountainbiking maar helaas kan men op dit moment nog geen mountainbikes huren in Mondulkiri.

Wil je op de hoogte worden gehouden betreft de nieuwe ontwikkelingen in Cambodja, meld je dan aan voor onze nieuwsbrief. Waarschijnlijk eind van deze maand of begin volgende maand verschijnt onze eerste nieuwsbrief. info@cambodia.nl

Andre