Business starten in Cambodja?

  • Andre

    Hallo Fred,

    zou best mogelijk kunnen zijn maar dat is denk ik alweer meer dan een jaar geleden..

    Andre

  • Fred

    klopt inderdaad Andre. Meer dan een jaar geleden zelfs.

    Ik hoorde te laat dat je ook op de vakantiebeurs stond, anders waren we zkeer even langsgekomen.

    Maar, we zijn al weer plannen aan het maken om nog dit jaar opnieuw naar Cambodja te komen. Proberen we iig voor 4 weken te komen. Loop ik ook wel ff bij je langs om je de hand te schudden.

    Gr Fred

  • Marcel

    Hallo fred,

    ik lees je bericht van 23-01-2005 en ben erg benieuwd of je inderdaad het avontuur bent aangegaan.

    Het is inmiddels 2018 en wellicht zijn jullie nu de ervaringsdeskundigen die ons kunnen informeren.

    we zijn 13 jaar verder en er zal ongetwijfeld een hoop veranderd zijn.

    ik zou graag weten hoe je het allemaal ervaren hebt.

    Ik ben ook voornemens  nederland ( voor onbepaalde tijd  ) te verlaten en naar cambodja af te reizen.

    als schrijven te lastig is wil ik met alle plezier een keer met jullie bellen.

    Groet marcel

  • Brigide

    Ha Marcel

    ….ik vroeg me af of Fred nog gereageerd had op je vraag? Ik heb ook interesse of hij het avontuur is aangegaan…

    Groet Brigide

  • Veasna

    Anonymous

    Dag allemaal,

    Ik ben 3 keer in Cambodja geweest met mijn vrouw en het land laat ons niet meer los. Het laat ons nadenken over wat we nu eigenlijk echt willen………… Het degelijke leven in NL of het avontuur in Cambodja.

    Is er iemand die de stap gezet heeft en vertokken is naar Cambodja? Welke problemen kom je tegen? Hoe zit het met visa? Hoe gemakkelijk is het om een eigen guesthouse op te zetten? Veel problemen te verwachten met corrupte overheid? etc etc etc.

    Ik hoop dat er iemand is die me iets meer kan vertellen.

    Alvast veel dank

    Gr Fred

    Hi  ik ben Veasna aangenaam

  • Veasna

    Hi ik heb een vraagje wat voor papier zaken heb ik nodig om in Cambodja trouwen ?