visumburo Amsterdam

• odette

Zijn er mensen die ervaringen hebben met het visumburo in Amsterdam.

Binnenkort ga ik voor een maand naar Thailand, Vietnam en Cambodja.

Nu wilde ik de visum voor Vietnam regelen in Den Haag en toen ik op zoek ging waar ik een visum kan regelen voor Cambodja kwam ik op de site van het visumburo in Amsterdam terecht. Zij zeggen op hun site dat ze voor alle landen, waar een visum voor nodig is, dit kunnen regelen.

Dat zou voor mij erg handig zijn omdat Amsterdam voor mij een stuk dichterbij is dan Den Haag. Ik hoop dat iemand hier iets over kan zeggen.

Alvast bedankt en groetjes,

Odette

• Jan

Het visum voor Cambodia kun je gemakkelijk en eenvoudig bij aankomst op het vliegveld in Siem Reap, Phnom Penh of als je per bus via Thailand cambodia binnen komt daar regelen.

Touristen visa 30 dagen cambodia USD 20,-

Voor thailand is het nog eenvoudiger bij aankomst even een papiertje invullen, klaar.

Visa voor Vietnam kun je eenvoudig in Phnom Penh regelen.

Ga even langs daar bij Local Adventure. Op dit forum kun je daarvan diversen adressen vinden.

Succes

Jan

Baca Villa

www.baca-villa.com

• Andre

Het is ook beduidend goedkoper om visa voor zowel Cambodja als Vietnam hier te regelen. Visa voor Thailand is gratis (30 dagen touristen visa)

Andre

• henny post

Ik haal al vele jaren mijn visa in Amsterdam Ze zitten op de veemarkt

Met de bus van het station te bereiken. Succes, moet er zelf heen voor een visum naar China