Ik ga voor de eerste maal een week naar Combodja en wel naar de stad PhnonPhen.Graag reaktie's van wat ik absoluut moet zien en niet moet missen.Zo ja is een en ander makkelijk te doen alleen?Alvast bedankt voor serieuze reaktie's!!
hallo bert. ja hoor ,phnom penh bezoeken is makkelijk te doen alleen. er rijden veel motottaxi's die je overal naar toe kunnen brengen. phnom penh is een overzichtelijke stad waar de hoofdstraten een naam hebben en de kleinere straten een nummer; oost- west even nummers, noord-zuid oneven. wat je zeker gezien moet hebben is het tuol sleng museum. dit geeft een beeld van de jaren dat cambodja leed onder het polpot regiem.dit bezoek is zeer emotionele ervaring voor de meeste mensen. verder zijn er een heleboel tempels en is het erg leuk om gewoon wat te slenteren door de stad. s-avonds is het langs de rivier erg druk en gezellig. ook kun je nog leuke uitstapjes maken buiten phnom penh. andre kan je daar meer over vertellen: www.cambodia.nl. veel plezier in deze prachtige stad met zijn vriendelijke bevolking aad
Hier heb ik inderdaad veel aan! Bedankt!sovanjana schreef:
>
> ik ben cambodja en ik ga 2007 naar cambodjaBert schreef:
> >
> > Ik ga voor de eerste maal een week naar Combodja en wel naar
> > de stad PhnonPhen.Graag reaktie's van wat ik absoluut moet
> > zien en niet moet missen.Zo ja is een en ander makkelijk te
> > doen alleen?Alvast bedankt voor serieuze reaktie's!!
Hallo iedereeen!!
dat was lang geleden dat k daar naartoe was maar het is erg leuk daar hoor!
Alleen daar heerst de armoede erg veel
Phnom Penh heeft veel winkels en markten dus daar kan je genoeg shoppen
Als je iets verder weg gaat kan je naar de heerlijke witte stranden toe!
Maar ik ben er erg laat mee hoor!
Dus hoe was het?
P.s ik was klein en ik bedoelde in plaats van Ik ben Cambodja, Ik ben Cambodjaans:S
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?