gids voor Angkor Wat en andere tempel complexen

• Joeri

Pas terug van Cambodja en ik wou graag een tip meedelen voor een degelijke gids voor de tempel complexen in Siem Riep.

Mr Sim ( zoals de gsmkaart ) Sopheaktra is een kerel van 34 en hij kent de sites en bijhorende verhalen zeer goed. Daar waar ik andere gidsen heb zien doorlopen wees hij constant op details die alleen de kenner kan weten.

kent de beste fotospots

en brengt de hindu verhalen uitgewerkt in de vele bas-reliefs rond Angkot Wat tot leven.

Spreekt engels en je kan hem contacteren via mail op sopheaktra_guide@yahoo.com

• chantal

Hoi Joeri,

Ik neem je tip graag ten harte en heb mister Sim ook gelijk al een mail gestuurd. Bedankt dus!

Wij willen graag in de tweede week van juni naar Angkor Wat.

Wij zitten nog met wat vragen dus zou erg leuk zijn als je ons wat verder wilt helpen.

Kan jij misschien aangeven of 2 dagen voldoende is om al het moois daar te zien?

Hoe heb jij het geregeld met mister Sim, heeft hij jullie in het hotel opgehaald of al vanaf de airport?

Wat is een reële prijs voor 2 dagen een gids huren? (misschien dat hij ons de dag van aankomst siem reap kan laten zien?)

Heb je nog aanbevelingen wat betreft accommodatie en naburige bezienswaardigheden?

Nou alvast enorm bedankt!

Groetjes,

Chantal

• Traveltjes

Ben benieuwd of je de gids Sim nog ontmoet hebt tijdens jullie verblijf en hoe dit bevallen is?

Groetjes Hanny