In augustus maken we een rondreis met een groep. Kent er iemand een leuk guesthouse of budgethotelletje in Phnom Penh, Kep of Kampot? Bedankt.
Hi Fieke,
Ik weet niet precies wat jouw budget is, maar Kampot heeft een leuk aanbod
van guesthouses tussen de $5 en $50 per nacht per kamer. Welke prijsklasse
dacht je aan? Hoe groot is de groep, en welke leeftijds categorie? Laat het
even weten, ik help je graag verder. Waarschijnlijk kan ik ook iets leuks
aangeven voor Kep met deze gegeven.
Beste Bart en Lilian,
Ik hoop dat ik niet te laat ben voor jullie vakantie planning, maar neem even een kijkje op www.canbypublications.com of op TripAdvisor.com voor Phnom Penh en Sihanoukville. Probeer in Sihanoukville Lotus Lodge.
Helaas weet ik niet genoeg af van accommodatie in deze plaatsen om daar een mening over uit te geven….
Groetjes,
Denise
Kep lodge in Kep is geweldig. Kleinschalig! Met een leuk zwembad om in af te koelen. Kep heeft daarnaast geweldige restaurantjes langs de kust, waar ze de vis nog voor je uit zee halen. Verser kan niet.
www.keplodge.nl
Wij sliepen met onze kinderen in een bungalow met 4 bedden. Je moet wel van te voren reserveren!!
Hallo Cambodja reizigers, In Sihanoukville heb ik een royaal huis waarin ik kamers verhuur tegen kleine vergoeding. Eigenlijk voor de gezelligheid. De grootste kamer heeft 2 tweepersoons bedden.
Guesthouse Driaan, O1 street (OMUI). Het is dicht bij de oude markt. Alles wat je wilt weten kun je mij vragen. Mail even apvdkoppel@hetnet.nl Na e.a. hier geregeld te hebben ga 17 augustus weer terug naar Sihanoukville. Met vriendelijke groet; Adriaan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?