Okay guesthouse Phnomh Penh , emailadres ??

• Inge

Ik ben van plan om in Phnomh Penh het Okay Guesthouse te boeken maar kan nergens een emailadres vinden. Ik heb begrepen dat het er vrij druk is en wil dus niet het risico lopen dat het vol is als we 's avonds aankomen. Hebben ze ook een Pickup service?

Wie o wie kan mij helpen.?

In de Lonely planet staat wel een tel.nr, wat is evt. het nummer als je vanuit ned. belt? ( landnr + 012-920556 )

• Angelo

Hoi Inge

De tel code is +855

Okay is inderdaad vrij druk en volledig gericht op low budget toeristen.

Het is wel ontzettend druk en relatief veel rumoer in Okay.

Ze hebben ook pick up service.

Verder is de ligging uitstekend.

Groet

Angelo

• inge

Thanks!!!! Ga proberen te bellen!

• Inge

Zijn nu dus terug uit Cambodja, geweldige reis gehad. Het Okay guesthouse is echt een superplek. Schone kamers en een gezellig restaurant / filmzaal/hangplek. Geweldig en goed en goedkoop eten.

We hadden gereserveerd en zouden opgehaald worden op het vliegveld maar daar komt dus niks van terecht. Vanaf het vliegveld een Tuk Tuk genomen voor 7 dollar ( standaardprijs ) Boek alleen geen tuktuk daar om de killing field ect te gaan bekijken. Er wordt gezegd voor 6 uur maar binnen 4 uur wordt je voor de lunch bij een restaurant afgezet en kun je daarna lopend naar het Paleis en nat.museum. Boelk alleen een tuk om naar de killing fields te gaan, de rest is allemaal zelf lopend te doen( ligen vlakbij Okay Guesthouse. ( vooral Tuol sleng vonden wij erg indrukwekkend) Degene achter de balie( is niet de eigenaar) is niet altijd even vriendelijk. Verder kun je alles regelen daar, visums, buskaarten,vliegtickets, boottickets. Kortom superplek!