Wij hebben met onze twee kinderen 3 maanden door Laos, Cambodja en Vietnam. Het zijn geweldige landen, vooral Laos trok ons erg. Accomodatie is makkelijk te vinden. Vooral in Vietnam is er een gigantiesch aanbod voor elk wat wils. Reizen met openbaar vervoer is heel makkelijk en snel. Dit in tegenstelling tot Laos waar alles veel meer tijd vergt. Laos is buiten Luang Prabang, Vang Vieng en Ventiane nog erg authentiek waardoor wat mij betreft een echte aanrader. Cambodja vonden wij iets minder omdat het veel van hetzelfde is. Maar natuurlijk mag je een van dezelfde wereldwonderen hier niet overslaan.
Ik weet niet hoeveel tijd je hebt, maar de hoogtepunten van Vietnam kun je in 4 weken zien, evenals de hoogtepunten van Loas. Cambodja zou ik drie weken voor uittrekken. Heb je meer tijd, dan kun je veel meer buiten de toeristische plaatsen bezoeken.
Voor ons reisverslag en route zie www.mellefeije.web-log.nl. Als je vragen hebt, reageer dan via deze weblog even, dan mail ik je terug. Onze kinderen waren veel jonger. Met oudere kinderen kun je meer ondernemen waardoor er ook meer te doen is.
Veel plezier met de voorbereidingen.