mei-juni klimaat cambodia

• Erica

Hallo allemaal,

Ik heb 2 perioden waarin ik naar Cambodia kan gaan nl

- half mei t/m half juni of

- de maand september.

Nu besef ik dat dit niet het ideale seizoen is ivm de regen. Kunnen jullie me adviseren welke maand te gaan als ik zou moeten kiezen?

Of zouden jullie helemaal afraden in deze periode te gaan en bijvoorbeeld jan-feb te gaan.

Hellluuupppp :-)

Groeten

Erica

• Jan

Het blijft je eigen keuze maar in september is de natuur over het algemeen mooier, mei/juni begint het meer te regenen en is alles nog vrij droog. Ik ben het hele jaar door in Cambodja en vind elke maand even mooi! :-)

• Erica

Hoi Jan,

Bedankt voor je reactie! Ik denk inderdaad dat ik voor de mooie natuur ga…..het wordt oktober :-)

Nog tips mbt vluchten…?

Groetjes,

Erica

• tino

Hallo Erica,

Tips voor wat betreft het vliegen. Wij gaan in april naar Cambodja en volgens mij is de goedkoopste optie om te vliegen op bangkok en vervolgens met airasia door te vliegen naar Phnom P of Siem Raep.

Groeten Tino

• foukje

Hallo Tino,

Met welke maatschappij vlieg je dan naar Bangkok?

gr.froukje

• Erica

Hey Tino,

Super dat je in april gaat!! Inderdaad vanaf BKK met vliegtuig naar Phnom Phen blijkt het goedkoopste. Vluchten naar PP zijn echt belachelijk duur…kom niet onder de 900 euro uit hiervoor.

Heb jij al geboekt naar BKK?

Groetjes Erica

• tinoh

Hoi Erica/Froukje,

Wij hebben net geboekt. We vliegen met Emirates vanaf Dusseldorf. Wel met een tussenstop, maar op dat moment wel de goedkoopste. Gewoon even zoeken op de vliegtickets zoek sites. Verder kun je dus doorvliegen met Airasia, op dit moment kun je een enkeltje kopen voor 40 dollar.

Helaas konden wij niet eerder boeken. De tickets waren eerst +- 600 euro, nu hebben we 670 moeten betalen. Je kunt ook met airberlin vliegen, ook goedkoop bij op tijd boeken en rechtstreeks. Naar het vliegveld van Dusseldorf kun je makkelijk met de trein gaan. Vanaf amsterdam zijn de goedkoopste opties volgens mij china airlines en Eva air.

Groeten Tino

• Nino

Beste Jan,

Ik heb nog wat andere vragen over Cambodja.

Mag ik je die in een persoonlijke mail schrijven?

Groet,

Nino

• froukje

Hoi Tino,

bedankt voor je reactie en je informatie.

alvast een hele fijne vakantie

groetjes froukje

• froukje

Hallo Nino,

Ik hoef niet te weten waarom je van je vraagstelling een persoonlijke mail wilt maken.

Maar als het via het prikbord gaat,kunnen andere mensen er ook nog wat aan hebben.

En er is genoeg ruimte voor.

gr.froukje