Nederlanders gezocht in Cambodja?

• Nino

Beste lezers van dit forum,

Ik wil graag in contact komen met Nederlanders of Cambodjanen die wonen en werken in Cambodja.

Na de zomer ga ik voor een NGO een promotiefilm produceren in Cambodja voor de duur van 5 maanden.

Hiernaast wil ik ook graag in contact komen met mensen (ook locals) die:

- werkzaam zijn voor tv of een video productiebedrijf of hier affiniteit mee hebben in Cambodja,

- werkzaam zijn voor of in FAIR TOURISM, ECO TOURISM of SUSTAINABLE TOURISM

- mij kunnen helpen aan deze persoonlijke contacten

Ik kijk uit naar jullie reacties!

groeten, Nino

• Miep

Beste Nico,

Van Harte welkom in Cambodia. Ik woon al een tijdje in Cambodja en ben werkzaam in Eco tourism en Fair trade product developmen, tevens ken ik nog een wat andere (nederlanders) die in het zelfde werk zitten en een nederlander die met jonge Khmer dansers moderne dans producties maakt. Als je je mail adres doorgeeft, dan kan ik je meer details doorsturen.

Groeten,

Miep

• Nino

Hoi Miep,

Dank voor je reactie.

Mail me even op nino@raakmedia.nl en dan kunnen we meer informatie uitwisselen. Ben erg benieuwd.

Groeten, Nino

• rinusman

Beste Miep

Momenteel ben ik in Thailand en volgende maand in Cambodja. Ook ik zou graag in contact willen komen met Nederlanders die iets doen op het gebied van eco/fair trade. Is er volgende maand misschien een ontmoeting mogelijk?

Vriendelijke groet,

Rinus

• bert

Hallo Miep,

Mijn zoon gaat volgende maand voor 3 maanden naar Cambodja voor een stage. Hij wil graag een scooter of lichte motor huren. Kan dat gemakkelijk? En wat is de kwaliteit/prijs van een goede scooter?

P.S.: hij zoekt ook nog woonruimte in Pnom Penh. Verder: antwoord graag sturen naar bertvolkers@hotmail.com