pasfoto's visum

• Sylvia

Hallo,

Wie kan mij vertellen hoeveel pasfoto's je nodig hebt voor je visum in Cambodja?

De ene site heeft het over 1, andere weer over 2.

Dat je moet betalen is wel bekend.

Alvast bedankt Sylvia

• Robert

Hoi Sylvia,

ik heb beide keren 1 pasfoto moeten afgeven. Ben wel via Phnom Penh en Siem Reap per vliegtuig binnen gekomen.

Officiele sites hebben het over twee stuks, wat ik zelf ook heb overgenomen, maar heb beide keren de tweede kunnen houden.

Misschien is het aan de landgrenzen anders, want daar moet je soms ook wat “extra's” betalen ;)

Hoop dat je er iets aan hebt.

• Sylvia

Bedankt Robert,

Ik kom ook met het vliegtuig aan in Siem Reap, dus ga maar uit van 1 foto.

Sylvia

• Ramrod

Kan niet veel moeite zijn om er voor de zekerheid 2 meen te nemen lijkt me , ja kan het ook via het www regelen is $5 duurder maar binnen 24 uur je visum binnen via de mail ,ff uitprinten , klaar

• judith

Hoi Sylvia,

Ik ben net terug en heb steeds 1 foto ingeleverd. Een vriend van mij had geen foto's en voor 1 tot 2 dollar koop je dat probleem ook weer af….

Dat is het mooie aan Azie.

Goede reis!

Groet judith

• Sjoukje Zuidema

Beste Sylvia.

Wij zijn al een aantal keer naar Cambodja geweest en hebben onze visa aangevraagd via het Visumburo in Amsterdam. Wij hebben iedere keer twee pasfoto's opgestuurd.

Ik hoop dat je iets aan deze info hebt. Veel plezier in Cambodja.

• Sylvia

Hoi Sjoukje,

Aangezien je al enkele malen in Cambodja bent geweest heb je een leuk hotel/bungalow advies voor ons in Sihanoukville.

Wij verblijven daar 3 dagen ( met Nieuwjaar) mag best wel iets luxe zijn.

Sylvia

• wouter

Hoi Sylvia,

1 pasfoto is genoeg. Zelfs al heb je er geen meegenomen dan kan je tegen betaling van 1 dollar gewoon terplekke je visum krijgen. Ben 3 jaar reisleider in Vietnam, Laos en Cambodja geweest en ben vaak de grens over gegaan. Tevens op vliegvelden makkelijk te regelen. Gewoon ter plekke je visum regelen. Via Visumburo ben je onnodig veel geld kwijt. Ter plekke veel voordeliger.

Wouter