22 Lariam malariatabletten te koop

• Maaike

Na mijn langdurige verblijf in Cambodja heb ik nog 22 Lariam tabletten over.

3 weken voor vertrek moet je beginnen met slikken van Lariam. Elke week slik je 1 pil, tot 4 weken na het verlaten van het malaria gebied. Ik voeg de bijsluiter toe.

Bij de apotheek betaal je per tablet circa €3,50. Voor € 30,- mag je die van mij hebben. Eventueel ook los verkoopbaar.

BIj interesse kun je me mailen: maaike_hiemstra@hotmail.com

• jolanda_arndts@hotmail.com

Wil ze wel kopen.

Kan ik ze ophalen? Waar?

Mvg Jolanda arndts

• Maarten

Hallo Maaike,

Ik zou ze graag van je willen kopen.

Is dit nog mogelijk?

Hoop het.

Vriendelijke groeten,

Maarten Groeneveld

• Chang Noi

OK ik snap er niks, al die handel in pillen.

Ik zou geen pillen slikken die ik van een vreemde heb gekocht (zolang die vreemde geen dokter of apotheker is).

Als die pillen zou duur zijn dan zal er best wel een handel in namaak-pillen zijn.

En dan nog maar afvragen of die pillen wel helpen tegen het krijgen van malaria.

Naast het eventueel slikken van pillen zou ik er zorg voor dragen dat je tijdens zon-opkomst en zon-ondergang goed (lichaams bedekkend) naar buiten gaat. En eventueel deet gebruiken.

Chang Noi

• ikke

Onze zorgverzekering dekt de kosten voor inentingen en preventie medicatie. Kost ons een paar euro per maand (aanvullende verzekering) en weet dan dat ze uit de apotheek komen en niet uit een vaag Afrikaans land ofzo ;)

• janwillemmeeuwenoord

hoi zijn ze wel echt ik heb er elf nodig

• N

Hallo, mag ik er een los van je kopen? Als het bevalt, kan ik dan de rest ook kopen?

• Mar

Hallo,

Ben tijdens mijn werkvakantie naar Borneo een paar keer vergeten te slikken.

Heb er nog 7 over.

Dit zijn de duurdere tabletten (Malarone) met weinig tot geen bijwerkingen.

Geldig t/m 2016!

Ik verkoop ze voor E2,00 per stuk. Dus samen E14,00 excl. E1,50 verzendkosten. Totaal samen E15,50!

Zitten nog in orginele verpakking en doosje + bijsluiter krijg je er ook bij.

Voor interesse graag mailen naar: mnzinga86@hotmail.com .

Groetjes Mar