Ben een reis aan het voorbereiden vanuit mijn woonland Thailand naar Cambodja,wie heeft ervaring met het rijden in Cambodja? heb in veel landen gereden maar nog nooit in Cambodja..
Groet Frans
Hoewel ik nog nooit zelf heb gereden heb ik wel wat wegen in Cambodia gezien en ik kan zeggen dat de hoofd wegen aanzienlijk verbeterd zijn de laatste jaren.
Volgens mij :
1. Moet je een Thai export boekje hebben voor je auto
2. Moet de eigenaar van de auto erbij zijn
3. Moet de auto een bewijs voor tijdelijke export hebben (paars boekjes)
Er zijn velen grens-overgangen van Thailand naar Cambodia en ik zou Aryanphratet en Had Lek vermijden (druk en aan Cambodiaanse zijde vervelende immigration mensen). Mijn voorkeur zou zijn Ban Prakard of als je in de Isaan woont die grens-overgang onder Surin.
Chang Noi
Hallo Frans ,
Ik ben van plan om deze maand naar Cambodja te gaan … ik heb geen ervaring om met eigen auto te gaan … maar zoek wel een mogelijkheid om er heen te gaan …weet jij misschien of men er pinnen kan ? … ik ben momenteel in Hua Hin … ik zou het leuk vinden iets meer te weten over Cambodja … 28 maart moet ik terug naar Nederland … ik had eigenlijk met de fiets willen gaan … maar als ik er niet pinnen kan … begint mijn probleem al … men verteld mij dat dit er namelijk niet mogelijk is
Groetjes Frans Clintjens
Frans Clintjens Schreef:
——————————————————-
> Hallo Frans ,
> Ik ben van plan om deze maand naar Cambodja te
> gaan … ik heb geen ervaring om met eigen auto te
> gaan … maar zoek wel een mogelijkheid om er heen
> te gaan …weet jij misschien of men er pinnen kan
> ? … ik ben momenteel in Hua Hin … ik zou het
> leuk vinden iets meer te weten over Cambodja …
> 28 maart moet ik terug naar Nederland … ik had
> eigenlijk met de fiets willen gaan … maar als ik
> er niet pinnen kan … begint mijn probleem al …
> men verteld mij dat dit er namelijk niet mogelijk
> is
> Groetjes Frans Clintjens
Tuurlijk kan je pinnen…maar met de fiets? meen je dat nu echt?
Frans ik heb begrepen dat je inmiddels wel naar Cambodja geweest bent met je eigen auto? ik ben van plan om het einde van deze maand daar naar toe te gaan naar Wat Anchor en de Bamboo-train ik rijd vanuit Ubon dan is het maar 350km.
Kan je mij advies geven, wat ik aan de grens voor papieren nodig heb?
alvast bedankt,
Hans Willemsen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?