Wij vertellen Gert alleen dat er geen campings in Cambodja zijn op het moment dat Gert vragen over de kwaliteit van campings in Cambodja stelt.
Als je de boel niet in de maling neemt, en daar twijfel ik nog steeds aan omdat ik het zo n komisch verhaal vind, dan had je jouw vraag eerder op het prikbord moeten lanceren.
Het woord caravan is hier 1 keer in de hele geschiedenis van dit prikbord en wel op 10.1.2007 1 keer gebruikt in relatie tot het gebruik van een caravan in Europa. Meer niet.
“Precies als mijn caravan op transport is gegaan, komen de negatieve verhalen los.Het lijkt wel of jullie het er om doen”. Wat moet ik nu van deze opmerking van Gert denken? Vind je dit niet een hele vreemde opmerking?
Verder zijn we geen experts maar weten het 1 en ander van Cambodja. En dat kan voor iemand die voor de 1e keer gaat erg nuttig zijn. We zijn ook geen psycholigische experts of helderzienden. We kunnen niet weten dat er iemand met een caravan door Cambodja wilt reizen.
Dadelijk komt er iemand die een boot met cement naar Cambodja stuurt om in Phnom Penh een euromast te bouwen hier vragen waar die het best zijn boot kan afmeren.
Enne Gert, er zijn dus geen campings in Cambodja. Dus ook niet 1.