Caravan

• Gerard en hermien.

Binnen kort wordt mijn caravan verscheept naar Cambodja. Wij hebben best veel ervaring opgedaan in Oostenrijk. Nu willen we eens in een hele andere omgeving gaan camperen. Weet iemand of je in Cambodja grote plaatsen hebt en of toiletten schoon zijn? Alle informatie is welkom. Gerard en hermien.

• Frans- Pattaya

Ik heb nog nooit een sleurhut hier in Cambodja en of Thailand gezien….lijkt mij ook niet slim om dat te gaan doen en campings bestaan niet daarbij komt dat het erg heet wordt binnen of je moet airco hebben..maar gelet op het feit dat je er mee in Oostenrijk mee heb rond gekart zal er wel een kachel in zitten…. advies vergeten deze plannen

(td)

• Angelo

Ik sluit me bij het verhaal van Frans-S aan.

Ook ik heb in al die jaren nog nooit een caravan gezien hier, oke, ooit is alles een eerste keer, maar het land is helemaal niet voorbereid om caravans.

Advies: heroverweeg je plan.

• Gerard en Hermien

Nou dat is ook mooi.Daar komen jullie nu mee.Nu mijn Caravan al lang en breed onderweg is.

Maanden lang heb ik dit forum nageplozen en nooit heeft iemand een negatief woord over het reizen per caravan door Cambodja.

Nu mijn caravan onderweg is, komen jullie met deze negatieve berichten.

Nu weet ik het ook niet meer. Ik baal hier gruwelijk van!!!

Gerard

• Frans- Pattaya

Sorry maar heb nog nooit een bericht van je gelezen over de caravan,maar mischien kan je er een circus mee beginnen!>:D<

• John

Ja, ja. Ik las met ongeloof het bericht van Gert en Hermien. Nemen ze ons nou in de maling of moet ik dit echt geloven. Is dit nu een vroegtijdige 1 april mopB). Niet te bevatten…….

Maanden heeft Gert dit forum nageplozen. Ik doe het niet, maar laat Gert eens aangeven wanneer er hier over een caravan gesproken is.

Nu zijn caravan onderweg > Cambojda is krijgt dit forum min of meer de schuld van Gert's onvermogen. Als je een dergelijke stap neemt ga je toch eerst eens op onderzoek uit:S

Ook ik heb in Azie nog nooit een caravan gezien, in ieder geval is het me niet opgevallen. Campings zijn er ook niet. Nu heb je het droge seizoen met redelijk hoge temperaturen + 30 graden C. Je drijft je caravan uit en dit heb je zeker hard nodig:)-D

Maar misschien heeft Andre een oplossing voor je.;) Parkeer je de caravan naast zijn zwembad:D

• Angelo

Ik denk ook dat Gerard en Hermien ons in de luren legt met de Caravan story.

Zoniet, dan zal het straatbeeld veranderen: Hello Sir Tuk Tuk, No thanks I have my own Caravan.

• Gerard en Hermien

Jazeker heb ik het hele prikbord nageplozen over eventuele berichten over reizen per caravan in Cambodja.Dat doe je nu eenmaal als je een reis gaat voorbereiden

Mensen die ik in Oostenrijk heb leren kennen die waren ooit in Cambodja geweest en vertelden mij dat je alle informatie op dit forum kon vinden.

Daarom heb ik maanden dit prikbord gevolgd en gezocht naar eventuele negatief advies over het rijden met een caravan in Cambodja.

Nergens een woord vinden over eventuele onmogelijkheden met een caravan of iets dergelijks.Op een Cambodja prikbord mag je toch verwachten dat je met experts te maken hebt.

Precies als mijn caravan op transport is gegaan, komen de negatieve verhalen los.Het lijkt wel of jullie het er om doen.

Weet iemand dan mogelijk 1 camping waar ik kan gaan staan met mijn caravan.

Ik weet me geen raad meer….

Gerard

• John

Wij vertellen Gert alleen dat er geen campings in Cambodja zijn op het moment dat Gert vragen over de kwaliteit van campings in Cambodja stelt.

Als je de boel niet in de maling neemt, en daar twijfel ik nog steeds aan omdat ik het zo n komisch verhaal vind, dan had je jouw vraag eerder op het prikbord moeten lanceren.

Het woord caravan is hier 1 keer in de hele geschiedenis van dit prikbord en wel op 10.1.2007 1 keer gebruikt in relatie tot het gebruik van een caravan in Europa. Meer niet.

“Precies als mijn caravan op transport is gegaan, komen de negatieve verhalen los.Het lijkt wel of jullie het er om doen”. Wat moet ik nu van deze opmerking van Gert denken? Vind je dit niet een hele vreemde opmerking?

Verder zijn we geen experts maar weten het 1 en ander van Cambodja. En dat kan voor iemand die voor de 1e keer gaat erg nuttig zijn. We zijn ook geen psycholigische experts of helderzienden. We kunnen niet weten dat er iemand met een caravan door Cambodja wilt reizen.

Dadelijk komt er iemand die een boot met cement naar Cambodja stuurt om in Phnom Penh een euromast te bouwen hier vragen waar die het best zijn boot kan afmeren.

Enne Gert, er zijn dus geen campings in Cambodja. Dus ook niet 1.

• Gerard en Hermien

Dat noem ik nou hypocriet. Als er iets mis gaat dan zijn we ineens geen experts meer maar “weten we het 1 en ander van Cambodja” .

Nou John ik zou willen dat je me dat eerder verteld had, dan was ik niet in dit ellendige avontuur gestapt.

En de naam is Gerard en geen Gert.