Beste daphne
Ben net terug uit Cambodja en ben o.a. ook in Laos en Vietnam geweest. Ook heb ik in het verleden met kinderen gereisd. Ben o.a. naar noord India geweest en later naar zuid India met de kinderen .
En ook naar Indonesië.
Zeer recent is mijn beste vriend en zijn vrouw, 3 maanden naar Thailand Cambodja en Laos geweest met 2 kleine kinderen. Ze hebben een super tijd gehad zonder complicaties.
Ook ik heb tijdens mijn reizen met kinderen geen enkel probleem ondervonden. Kinderen zijn zeer flexibel. Nu is jouw kind wel erg jong maar ik geloof niet dat het enig probleem op zal leveren.
In zowel Vietnam als Cambodja is prima accommodatie te vinden en zijn de mensen erg vriendelijk. In vergelijking met India is het erg schoon.Ook het eten in beide landen is super!!
Het enige waar ik en mijn vrouw het moeilijk mee hadden, was om de kinderen te vaccineren. Uiteraard is dit noodzakelijk maar het blijft toch een beslissing die jij moet nemen voor je kind.
Tja Cambodja of Vietnam. Beide landen zijn geschikt ,maar het is afhankelijk wat jij zoekt.De twee landen zijn wel duidelijk verschillend.In Vietnam kun je goed met de trein reizen wat in Cambodja onmogelijk is.
De trein is erg geschikt voor een klein kind zoals dat van jou. Waar je ook hen gaat, ik wens je veel plezier met je kleine. Zeker doen!!