Thailand Vietnam Cambodia pas op

• tony

Als je naar Thailand en naar vietnam and cambodia gaat moet je dit weten,

Thailand

De thais zijn niet goed en willen alleen uw geld , vooral voor nederlanders is het uitkijken daar what de thais vaak doen is met name bij Nederlanders is dat ze JABA ( heroine ) in je hotel kamer of apartement leggen dan word je gearesteerd en verdwijnt voor 40 jaar achter tralies. De thais willen dat als je aankomt op de lucht haven Bangkok dat je all je geld `daar laat en meteen weer naar huis gaat de thais verdienen het niet dat buitenlanders er op vakantie gaan.; Door de buitenlanders die naar thailand gaan daar door hebben de thais zoon goed leven .

PATAYA Thailand: de laatste 12 maanden (2006 tot nu 2007 ) zijn veel buitenlandrers vergiftig in pataya.

Thai vrouwen:

De thaise vrouw is vies en niet shoon hebben allemaal ziektes en weten niets van lichaams verzorging veel hebben dan ook aids. als een thai vrouw zwanger is van een buitenlander ( blanke buitenlander ) als het king geboren word dan dooden de thais de mixs baby. ik adviseer ieder ga NIET naar thailand.

Cambodia

de hell op arrde vindt je in cambodia . je kan er ook niet pinnen alleen als je visa kaart hebt er zijn geen ziekenhuisen allen clinics.

Vietnam

voor vn geld het selfde dan voor thailand

• Angelo

Hallo

Gelukkig mag iedereen zijn eigen mening geven.

Cambodja is voor mij de hemel op aarde, en pinnen kan men trouwens wel

gewoon in Siem Reap en Phnom Penh ook.

De wereld is zoals met het zelf bekijkt. Uiteraard zijn er feiten waar niemand om heen kan. Maar de negatieve feiten vindt je in elk land, zo ook de positieve.

Daarbij komt ook nog dat iedereen het anders kan en mag ervaren.

Groetjes Angelo

• Michelle

Volgens mij wil tony de grote grapjas uithangen.

Als dit niet zo is, dan hoort ie achter slot en grendel.

• Andre

Beste Tony,

Het bewijst alleen maar in wat voor soort gelegenheden jij komt. En als jij zo naief bent om je geld daar achter te laten dan geef ik de thais, cambodjanen en vietnamen groot gelijk.

In Nederland moet je beter oppassen met je geld, daar zorgt de overheid wel dat je kaal wordt geplukt.

Er zijn overal goede en slechte mensen, in ieder land. Ik ben met een Cambodjaanse getrouwd en heb een hele goede schoonfamilie die alles voor me doet. Ik blijf in Cambodja.

Andre

• Prikker

Ik vrees dat dit bericht van Tony meer zegt over Tony zelf en het gezelschap dat hij zoekt dan over de Thai/Cambodianen…

Als je Nederland afrekent op de bezoeken die je aan de prostitutiebuurten en afwerkplekken hebt afgelegd dan zijn alle Nederlandse vrouwen misschien ook oplichtsters en heroineverslaafd, maar dat is niet echt een eerlijk beeld.

• tony

voor uw informatie ik heb nog nooit in mijn leven een bezoek gebracht and een prostituee heren die naar thailand gaan kunnen meestal geen niet op een normale manier aan een vrouw komen en moeten er voor betalen , ik werk sinse 19 jaar in zuid oost azie voor de vn onder amerikaanse leiding

• tony

sorry andre ik kom nooit in een bar of hoeren tent in thailand kun je geen normale vrouw vinden het zijn er allemaal hoeren . wat je ziet in thailand veel vieze manetjes uit nederland mischien ben jij er wel een van ??

• tony

mischelle hollandse @!#$ door mensen als jou kaas kop is er zo veel probleem in vietnam en thailand ik werk 18 jaar hier in azie vn thai cambodia allemaal shit alleen philppines zijn goed

• Prikker

Voor uw informatie dat kan ik me niet voorstellen gezien de onzin die je uitkraamt.

Het heeft een heel hoog Teun-gehalte dit bericht, en voor jouw informatie, dat is de grootste belediging die je kunt krijgen.

• Paulus

Mafkees! Als je ter observatie in het Pieter Baan Centrum verblijft moet je van de computer afblijven.