Thailand Vietnam Cambodia pas op

• Michelle

Eerst 18 jaar, dan 19 jaar.

Dus tony de bluffer was in 1986 in zo azie voor de vn o amerikaanse (? amerika) leiding. Nou dat kan dus helemaal niet.

als ik ook idd de nl-schrijftaal zie van onze Tony dan is Holleeder zeer waarschijnlijk zijn buurman.

Je kunt natuurlijk je voorkeur hebben voor een meisje uit 1 vd aziatische landen. Daar zit best wel verschil tussen. Maar onze tony doet het liever in gedachten met een Filippijnse, achter de tralies. Dat kost ook zeker niets. Het ga je goed :-)

Ik houd op met deze stomme discussie.

• Prikker

Oh tuk… Michelle, je hebt helemaal gelijk !!!

Al die spelfouten, inconsistente verhalen, zwaar racistische vooroordelen en die debiele opmerkingen… dat is TEUN !!!!

Voor degenen die Teun niet kennen, Teun is een zwaar gestoord figuur die eigenhandig enkele Azie-startpagina-prikborden verziekt en doen sluiten heeft met zijn zwaar ziekelijke en aanstootgevende, racistische opmerkingen.

Ga niet met hem in discussie en weersta de verleiding om hem te willen helpen of van zijn ongelijk te overtuigen. Waarschijnlijk gaat hij binnenkort (zoals ook op al die andere prikborden voorheen) onder andere namen en/of proxy-adressen posten.

Zwaar weer in aankomst moderator.. :(

• arnoud

hoi,mooie zin uit een nummer van ‘'the artic monkeys’'-HE,S A SCUMBAG,DON,T YOU KNOW!!!!!!!!!!tony-teun. ik spaar zwaarden,wil er graag 2 op je uit proberen,arnoud.

• jeftje

wat is dat nu ? cambodja dat is de hel ?? Ja ?? ik ben hier nu al een tijdje in Phnom-Penh en ga zo een vier keer per week naar Sofie Club, straat 118/53, als ge daar binnenkomt beginnen de meiskes direkt aan een blowjob, kostprijs 1 dollar per meisje, @!#$ 10 dollar per meisje. voor mij is Cambodja de hemel, ik blijf hier nog even. komt ge ook ?

• Michelle

Ik kom zeker en vast.

Maar niet naar jouw cluppie:-(

Pas maar op dat je daar niks oploopt. Je bent niet de eerste en zeker ook niet de laatste.

Laten we het hier vooral een beetje netjes houden en doe jij daar hetgeen je graag wilt doen, maar ik geloof niet dat we hier op dat soort informatie zitten te wachten.

• jeftje

Michelle, ik zal vanavond even aan de meisje vragen of er voor jou nog plaats is tussen hen, je kent ondertussen de prijs van je muis hier. Volk zoals jij kunnen ze hier missen als de pest. dit is mannenland.

• Michelle

Teun noemt zich nu Jeftje:-)

• jeftje

niks van meisje. werk je frustraties ergens anders uit. voor de liefhebbers, buiten Sofie club heb je ook nog Le Cyrcee, 13 straat 49 en Mikado gelegen 50 meter van Le Cyrcee, op de hoek, de drie clubs liggen op minder dan 200 meter van mekaar, in de onmiddelijke nabijheid van central market. voor hen die graag van bil gaan is het een absolute droom. veel plezier als je naar PP komt.

• Paulus

Verzoek aan een ieder (ondanks dat ik me er bij deze als eerste niet aan houd): geen reakties meer, dat voedt enkel de ranzige fantasieen van deze mafkees. I rest my case!

• arnoud

youre right-arnoud.